زندگی هنری ....طنین احمدی....


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سایت طنین احمدی

whit تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت طنین احمدی و آدرس tanin.ahmadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 25973
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1





آمار مطالب

:: کل مطالب : 39
:: کل نظرات : 16

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 141
:: بازدید سال : 385
:: بازدید کلی : 25973

RSS

Powered By
loxblog.Com

آهنگساز،کارگردان و مدیریت کمپانی طنین آوا

زندگی هنری ....طنین احمدی....
شنبه 3 آذر 1397 ساعت 16:45 | بازدید : 6462 | نوشته ‌شده به دست سارا مالکان,شهاب دارابی | ( نظرات )

 

 

 

 

بیوگرافی

طنین احمدی ماه سوم بهار در خانواده ای هنرمند در تهران متولد شد او فعالیت هنری خود را از کودکی در دنیای موسیقی  با نواختن پیانو آغاز کرد،( همچنین ساز هارپ نیز از جمله دل مشغولی های  او در زندگی موسیقایی  بود).  او تحصیلاتش رابا کاردانی موسیقی ، کارشناسی کارگردانی  وکارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر (سینما وتئاتر) ادامه داد.علاوه بر نوازندگی او آهنگسازی بسیاری از برنامه های شبکه برون مرزی و موسیقی  تئاترو فیلم جشنواره های داخلی و خارجی را  نیز بر عهده داشته است
  در سال 90و91 در 2 جشنواره  داخلی موفق به دریافت« تقدیر ویژه موسیقی تئاتر» شد ، او در فستیوال 2013  لندن سال 1391 عنوان برتر کارگردانی و آهنگسازی  فیلم «دیدار» را از آن خود کرد و جیم جوویس دبیر فستیوال لندن لقب  « آهنگساز - کارگردان»  را به او داد.

همچنین کارگردانی و آهنگسازی« تئاترهای خانه برنارد آلبا»، «سپاسگزارم»،« پرفورمنس عمانوئیل» و آهنگسازی تئاتر «خروس» به کارگردانی مسعود ریاضی مقدم ، نوازندگی پیانو تئاتر «هفت کودک یهودی» وموسیقی متن فیلم «نارین» به کارگردانی احمد دنیایی را نیز در کارنامه هنری خود دارد اودر سال 1392  موفق به دریافت عنوان دوم کارگردانی فیلم مستند «قایق اژدها» در فستیوال هامبورگ آلمان شد.با وجود اینکه او سالها با رد پیشنهاد آهنگسازی بسیاری از موزیسین های پاپ (خانم ها و آقایان) خود را از فضای موسیقی پاپ ایران بیرون کشیده بود در سال 1392  با پذیرش آهنگسازی آلبوم موسیقی  ماهان سیامکی راد با نام «بازتاب» بار دیگر پارتیتور زندگی موسیقایی  خود را در لندن رقم زد.  





:: برچسب‌ها: بیوگرافی , زندگینامه , طنین احمدی , tanin ahmadi ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست